HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.03. 18:27 Angel7001

Ragadd meg a napot, soha ne sajnálkozz......

Mikor még másokra hallgattam könnyen elhitetették velem, hogy bennem van  a hiba, és azt is elhittem, hogy nekem a  múltammal kell foglalkoznom, mert itt meg itt valamit még nem dolgoztam fel. Pedig én már elengedtem az apámat, aki 18 éve meghalt és remélem azóta újraszületett és boldog valahol. Azt is bizton kijelentem, hogy nem keresem Őt senkiben. Na és  a baleset is feldolgoztam. Kiszálltam az autóból, ..........élek. Tudom figyelmeztetés volt, vettem az adást! Felismertem, hogy csak a családomnak élek. Barátok, ismerősök..... nem is jut rájuk idő - nem beszélve saját magamról -. Miért is? Minden időmet az kötötte le, hogy minden rendben legyen, és mindenki elégedett legyen körülöttem. Sokat töprengtem és rájöttem, hogy mindenem megvan, hm... mit ér mindez ha a lelkemmel nem foglalkozik senki (még én sem), rájöttem változtatnom kell a dolgokon és nekem is változnom kell. 

Hiszem, hogy minden valami okból történik. Ha egy új esély adódik két kézzel kapj érte és ha  ez gyökeresen megváltoztatja az életed, ne ellenkezz! Soha senki nem mondta, hogy könnyű az élet, csak azt, hogy érdemes élni!

4 komment

Címkék: gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr281161805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette 2009.06.04. 12:39:22

Igen, amikor elhittem másoknak, amit mondanak rólam, akkor én is mindig tévútra tévedtem. Van, hogy az embernek az önmagába vetett hitét nem mások véleménye erősíti meg. Élni érdemes. :)

Angel7001 · http://aitra.wordpress.com 2009.06.04. 21:45:05

Hát igen. :)
Én bírom a kritikát, nem haragszom senkire és elvárom, hogy mondja meg a véleményét.

Adriette 2009.06.05. 12:09:54

Csak megfogadni nem kell! :) Tudod: "amit másokról mondunk, az róluk semmit sem mond el, ellenben rólunk mindent!!!"

Angel7001 · http://aitra.wordpress.com 2009.06.05. 22:28:47

Adriette: Mennyire igazat szólsz! :) Ehhez még hozzátenném: "Ha az illetőben megvan az a rossz, amire gondolsz: erősbíted és táplálod, ezzel pedig rosszabbá teszed testvéredet, ahelyett, hogy jobbá tennéd. Rendszerint azonban nincs is meg benne a rossz, csak úgy képzelted. Akkor pedig aljas gondolatod rossz cselekedetre csábítja testvéredet, mert ha még nem tökéletes, azzá teheted, amit felőle gondolsz." A. J. Krishnamurti)
A Mester lábainál
Jaaaj azok a vélemények, oda se neki! Azért van amit érdemes átgondolni!
süti beállítások módosítása