HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.08.19. 17:37 Angel7001

Beutaló egy hosszú hétvégére az égiektől......

Hol volt, hol nem volt..........

Kezdhetném így is, de nem a toronyba lettem bezárva és nem a herceg jött el hozzám. Ez egy egészen hétköznapi történet, ami garantáltan mosolyt csal az arcodra.

Hát az történt, hogy már indulni akartam hazafelé munkából, mikor jött egy feladat.  Arra gondoltam, még belefér az időmbe és mivel benne vagyok a témában meg is válaszolom. Nem tűnt fel, hogy olyan csend van, hisz sokan szabin voltak a héten és egyébként is bezárt ajtó mellett szeretek dolgozni.  Mikor elindultam hazafelé azzal szembesültem, hogy az irodaház ajtaja be van zárva. Na most, akkor.......... A kulcsot a takarítónő leadhatta a portán... vagy átment egy másik irodaházba és elvitte magával. Felhívom az Információt... Mosolyogtam egy jót magamon, majd felhívtam a főnökömet, hogy tájékoztassam a történtekről.

- Szia, mennék haza és zárva az irodaház......

- Szia, öt perce jöttem el Te még ott vagy? Ezek szerint a takarítónő bezárt, hívd fel a portát........ egyébként elvagy Te ott hétfőig... Neeem??? .... :)))

- Hát neeem, volna jobb programom is.  :))))   (mindig ilyen humoros) 

Felhívtam az Információt és jött is a fegyveres őr. De jó..... jöhet a hosszú hétvége! :))) 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr521323886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása