HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.21. 20:33 Angel7001

Angyali történet - Az iró naplója. -


Láttam őket, Angyalok voltak mindketten. Hogy szerelem volt-e, vagy két lélek egymásra találása - Ki tudja?  Ezután szándékosan figyeltem őket minden nap. Egy nagyvárosban éltek, ahol  az élet felgyorsult, s  az emberek elfelejtettek élni. Nem tudták, mit jelent egy éjszakai séta a holdfényben, mit jelent a hajnali napsugár simogatása, a napsütés, a felhők játéka, az eső kopogása, a madarak hangja.  Szóval Ők ketten, de legfőképp a  férfi nem volt mindennapi jelenség, író volt.

Megtaláltam a naplóját, idézek belőle, biztos megengedné:

"Március 04: Nem süt a nap, felhős az ég. Rossz időpont, rossz időjárás egy könyvbemutatóra. Mindenestre nem tehetem meg, hogy lemondom, sőt, nem is akarom lemondani. Még ha olyan is lesz, mint a többi, akkor sem. Fontos ez a bemutató és három nap alatt bármi történhet. Talán az életem is megváltozik......

Március 05: A bemutató jól sikerült!  Nem vagyok álmos, talán Ő az oka? Lara, milyen szép neve van. Furcsa, mintha már ismerném. Milyen törékeny, barátságos, szelíd és mosolygós teremtés és olyan közvetlen.  Érdekes 15 éve ugyanabban a városban élünk és eddig nem ismertem. Vajon alszik már? Egy pohár bor jól esne,  lenézek a fsz-re, vsszafelé az  első emeleten van a szobája  talán bekopogok hozzá. Igen, .... jó ötletnek tűnik.

Március  06:  Egészen hajnalig beszélgettünk. Minden egyes szavában valami egészen újat, valami egészen sajátságosat fedeztem fel. Mikor odaültem mellé megfogtam a kezét. Keze kezemben pihent és így beszélgettünk sokáig. Majd végig símitotta az arcomat. Mi volt ez, valami meggondolatlan gesztus, vagy bátorító igéret?!? Néztem a szemét, valahogy ismerős volt nekem, úgy éreztem nem most fogja először a kezem. Valami mély borzongás futott át a lelkemen, mintha szebb világba érkeztem volna.......

 

Szólj hozzá!

Címkék: angyalitörténetek


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr191199504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása