HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.06. 21:08 Angel7001

Reinkarnációs utazás...........

Én próbálok a MOST-ban élni, de igazán....... és mégis folyamatosan a múltammal találkozom!

Reinkarnációs utazás..... Semmi más csupán, kérdés - felelet.

DE

Ahhoz hogy pontos választ kapjunk, a kérdéseket is pontosan kell megfogalmazni. Kérdéseinkre a válasz bennünk van.

Engem pl. ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztatnak, mint:

  • Van-e karmikus kapcsolatom ezzel a személlyel?
  • Találkoztam -e vele előző életemben?
  • Milyen kapcsolatban voltunk?
  • Miért kellett újra találkozni?
  • Különböző félelmeim gyökerei melyik életben találhatók?

Ha képes vagyok felidézni előző életem emlékképeit, érzéseit, tanulságait úgy vélem előrébb jutottam. Az emlékkép lehet egy kép, de lehet egy érzés. Képek és élmények, ami a mentáltestben tárolódik...... Megérthetem azt, hogy  számomra idegen emberek miért viselkednek úgy velem, ahogy. ...... Megérthetem egyes emberekhez a megmagyarázhatatlan vonzódást vagy netán taszítást. Mindenesetre az első ilyen élményem elég kemény volt, de azt elmondhatom, hogy hasznos is. Tovább kutatok, tovább keresek, tovább képezem magam ezen a területen, mert úgy vélem, hogy az életfeladat végrehajtásához minden nap hozzá kell járulni és ha ehhez a reinkarnációs utazás hozzájárul, akkor miért is ne....

Szólj hozzá!

Címkék: élet reinkarnáció


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr231230674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása