HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.06. 20:05 Angel7001

Minden csak elhatározás kérdése........

Elhatároztam, hogy uralkodom az érzelmeimen. El szeretném érni, hogy miközben átélem azokat az érzelmeket, amelyeket a környezetem és a történések  váltanak ki belőlem, a külvilág számára ne látszódjék csak, amit szándékosan ki akarok mutatni, amit közölni akarok. Ezt eddig több-kevesebb sikerrel meg is valósítottam. Naponta többször ér öröm, bánat, érek el sikert, netán kudarc ér....., nem számít én  figyelem a környezetemben lévő emberek viselkedését, alkalmazkodom mások hangulatához és meghallgatom őket. Még valami, amikor a haragszom, tudom hogy rólam szól a történet Megkérdezem: Amikor egy szituáció indulatot vált ki belőled, jobban érzed magad, ha kiadod a dühödet? Pl. nem úgy kiáltasz fel, hogy "szeretettel megbocsátok neked”, hanem választasz valami cifra káromkodást.
 

El kell mondjam nehéz ez! Ma pl. folyamatosan kaptam a tanítást! Délelőtt a saját tempómban telt el. Ebéd után beindult az élet, olyan nem is tudom hol áll a fejem stílusban.....:  pill. még ezt csinálom,  ezt máris befejezem és átküldöm, oké-oké nem felejtettem el.......  És hát mindezek mellett technikailag  részt kellett vennem egy feladat megoldásában, amit ha rám bíznak  1 perc alatt elvégzem, de nem...... magyarázzam el ennek az embernek, hogy mi ennek a folyamata. Hm, oké ha ez a feladat, hát ez a feladat....... megtettem. Több mint 20 perc volt, és egy társegység segítségét is kérnem kellett! Na hol itt a hatékony munkavégzés? - kérdezem én, persze ennek is meglesz majd az előnye egyszer. És akkor délután  megkapom, hogy a feladat priorítása nem ezt a hozzáállást igényelte volna.....  A francba, nem rajtam múlt a délután 14.00 óra. és ezt Te is tudod - gondoltam magamba és közben mosolyogtam. Hát itt már semmit sem lehet jól csinálni és senki sem tud jól dolgozni! Ugyanezen a megbeszélésen, ami olyan riportálás féle  megkapom, hogy ezekből a feladatokból ez és ez és ez, ami lényeges....... ésatöbbi. Na itt aztán majdnem kifakadtam, de csak majdnem..... 'Hát b...meg Te szignáltad ki a feladatot, akkor minek szignáltad ki ha nem lényeg!' Meg tudják ám alapozni az ember munkakedvét az ilyen beszólásokkal!!  Tudom én, mindez csak azért van, hogy fejlődjem, hogy növelje a türelmemet... , - nyugtáztam ezeket a gondolatokat, mosolyogva bezártam az ajtót és hazamentem.

Mikor hazajövök kapom a tanítást tovább, merthogy arra kell rájönnöm, hogy a fiam próbál nevelni engem.... Hm de szép is az élet,  még jó, hogy a lányom táborban van. Amolyan Zánka melletti igazi régi úttörőtáborban, ahol vaságy van, pókok, trombita és dob....... :) 

Szólj hozzá!

Címkék: munka mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr661230551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása