HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.01. 19:16 Angel7001

Ha elfogadod, ha nem, változol!


Nagyon sokáig nem voltam elégedett önmagammal és ez biztos kívülről is látszott. A sok nehéz élethelyzet, a csalódások megkeményítettek. Mikor azt gondoltam, ennél már nem lehet rosszabb, hát megmutatta az élet és kaptam még egy lapáttal.... Sokszor a földre kerültem, sokszor kellett felállnom és nem voltak segítő kezek! Nem éreztem jól magam a bőrömben.  Tudtam, hogy változtatnom kell a dolgokon, s azt is, hogy akkor fognak megváltozni a dolgok körülöttem, ha én magam változom. 

Az élet rámutatott, hogy érdemes változni. Elhatározás kérdése,  csakhogy az első lépést Neked kell megtenni hittel és szeretettel! Ne állj ellen a változásnak, ha kapsz egy lehetőséget, ragadd meg két kézzel!

Több havi "kemény" munka után mondhatom, hogy elégedett vagyok az eddigi  eredménnyel. Tudom sokminden van még előttem, de már mögöttem is, szóval elindultam az úton. Egy olyan úton, ahol már  haladok a boldogság és a harmónia felé és valami a belsőmben is el kezdett hatni.......

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr701220618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása