HTML

A Föld forog tovább

"Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle."

Linkblog

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.27. 21:21 Angel7001

Fogadd el a fájdalmat és megszűnik létezni.

Olyan fejfájásom volt délután, hogy azt nem kívánom senkinek! Még a gyógyszeres dobozt is kénytelen voltam elővenni pedig ez már nálam tényleg a vég!

Kurt Tepperwein azt mondja: "A fejfájás arra utal hogy gondolatilag stresszhelyzetbe hozom magam. Túl sokat tépelődöm "töröm a fejem". Ez különösen akkor  okoz fájdalmat, ha egyébként gazdag érzelemvilágom van, de mégsem az érzelmeimre hallgatok, hanem a fejem szerint élek."

"Amit tenni kell:

Gyakran előfordul, hogy amit az ember gondolatban helyesnek tart, illetve amit az életben megélni szeretni, ellentétben áll egymással, s a stresszhelyzetet épp e kettősség váltja ki. Következésképp inkább a "belső irányításra" hallgatva kellene élnünk, nem csupán a gondolkodásunk szerint. Gondolkodása alapján az ember gyakran nemet mond a körülményekre, ahelyett hogy igent mondana az életre, úgy, ahogy itt és most létezik. Tudatosítanunk kellene önmagunkban, hogy "Én most élek, mégpedig oly módon, amilyen most vagyok, a belső valóságomnak megfelelően élek, nem az elképzelésem szerint, mely azt hajtogatja: Ezt nekem nem szabad megtennem, mert így és így kell viselkednem. Fel kell hagynunk azzal, hogy mások elvárása szerint éljünk, hiszen így csupán környezetünk ideális elképzeléseit próbáljuk megélni." KT: Mit árul el a betegséged?

Mindezt értem én.

Csakhogy az elvárás nem mások elvárása, hanem saját magam elvárása magammal szemben! A fájdalom tudomásomra hozta, hogy valami ellen tiltakozom. Próbáltam elfogadni a fájdalmat, hátha megszűni létezni. Próbáltam  figyelni a fájdalomra és próbáltam koncentrálni a lábamra is. (Sokszor bevált már!)  Végül azt tettem, amit nem szabad, gyógyszeresen szüntettem meg a fájdalmat!

És már megint kopogtat!  

4 komment

Címkék: fájdalom gondolatok mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://nucablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr771212497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette 2009.06.28. 22:19:52

Korábban migrénes voltam. Tudod: először a fejfájás utána a hányás. A fejfájást már ismered, a hányás meg a "kivetés". Amint elfogadtam dolgokat, megszűnt. Furcsa. :D Csak az a nem mindegy, hogy mit fogadunk el....

Angel7001 · http://aitra.wordpress.com 2009.06.29. 07:13:51

Vannak dolgok, amiket azonban nem lehet elfogadni, azzal is kezdeni kell valamit!?!

Adriette 2009.06.29. 17:59:02

@Angel7001: Igen! :D Elfogadni később, amikor már megértünk rá, amikor már annyit fájt, hogy már elegünk lett belőle, meguntuk, és készek vagyunk eldobni végre.

Angel7001 · http://aitra.wordpress.com 2009.06.29. 23:12:38

@Adriette: Hááát, nekem már nagyon elegem van belőle. Vissza-vissza tér, pedig már annyi mindent tettem érte, hogy eldobhassam végre!
süti beállítások módosítása